jueves, 9 de diciembre de 2010

Lídia:
Aquest pont he anat a Rupit, el meu poble. Allà, vaig quedar amb la meva millor amiga, l'Ely. El dissabte i el diumenge vaig anar a casa seva i vem estar parlant i passant la tarda juntes. El dilluns al matí vaig estar estudiant biologia, i a la tarda vaig baixar amb l'Ely a Vic al cinema. Vem anar a veure la pel·lícula 3 metros sobre el cielo. És una pel·lícula molt maca que em va agradar molt. Al cinema ens vem trobar a unes amigues de Rupit, la Carlota i l'Estrella. El dimarts van venir uns amics de Vilafranca del Penedès a visitar-nos, com fan cada any. Després de dinar tota la meva família i els amics se'n van anar a donar una volta pel poble i jo em vaig posar a estudiar. El dimecres al matí vaig començar a fer la maleta i a endreçar-ho tot, i després de dinar vaig baixar cap a Sabadell.

No hay comentarios:

Publicar un comentario